Felanmälan

Tänk på att inte återbetala kunden innan CC AB kontrollerat om produkten är använd. I de fall där presentkort är aktiverade och laddade gäller följande makuleringsrutin;

Efter bekräftelse från supporten läggs kort samt tillhörande kvitton i ett vadderat kuvert (ersättning för porto utgår mot kvitto). Ange även erat centrala bankgiro samt butiksnummer så görs en manuell utbetalning.

Skicka korten till:
Convenient Card
Att: Support
Birger Jarlsgatan 18
114 34 STOCKHOLM

Vi garanterar återkoppling inom 72 timmar (kontorstid). Felanmäler du produkt vid kvittoproblem skickar du ärendet direkt till reitan.servicedesk@se.fujitsu.com.

Har du problem med SF eller Spendon kan du läsa om hur felhanteringen av dessa kort ska göras i Handböcker. Sök på Presentkort: Felhantering

Gäller din felanmälan Paygoo? Använd knappen nedan:

Gäller ditt ärende något av våra andra kort – använd formuläret nedan.

Felanmälan
Observera att har du fler felanmälningar går det bra att göra dessa i ett och samma formulär.
Siffrorna i koderna på våra vanligaste kort.
Akademibokhandeln 6365
HM 5045
Indiska 6365
iTunes PBH606
Kicks 5045
Nilson Group 6365
Nintendo 308
Plantagen 6365
Polarn & Pyret 6365
Pressbyrån 6394 (gäller samtliga kortmotiv)
Spotify 6039
Stadium 6275
Svenska Spahotell 6365
Ticnet 533
XL 6365
Kontrollera noggrant att du har fyllt i rätt information och tryck sedan på skicka nedan för att skicka in din felanmälan.