Tänk på att inte återbetala kunden innan CC AB kontrollerat om produkten är använd. I de fall där presentkort är aktiverade och laddade gäller följande makuleringsrutin;
Efter bekräftelse från supporten läggs kort samt tillhörande kvitton i ett vadderat kuvert (ersättning för porto utgår mot kvitto). Ange även erat centrala bankgiro samt butiksnummer så görs en manuell utbetalning.
Skicka korten till:
Convenient Card
Att: Support
Birger Jarlsgatan 18
114 34 STOCKHOLM
Vi garanterar återkoppling inom 72 timmar (kontorstid). Felanmäler du produkt vid kvittoproblem skickar du ärendet direkt till reitan.servicedesk@se.fujitsu.com.
Har du problem med SF eller Spendon kan du läsa om hur felhanteringen av dessa kort ska göras i Handböcker. Sök på Presentkort: Felhantering
Gäller din felanmälan Paygoo? Använd knappen nedan:
Gäller ditt ärende något av våra andra kort – använd formuläret nedan.